.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازسازی عتبات، از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق یکی از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است.
بازسازی عتبات، از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۱۴ آذر طی نشستی با رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات استان مازندران، گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق یکی از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توسعه کمی زیارتگاه‌ها، بازسازی، تأسیس صحن‌ها، تعمیرات گنبد‌ها و گلدسته‌ها، تعویض ضریح‌ها و ... از جمله اقدامات ارزشمند این ستاد طی این سال‌ها بوده است.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن تحسین اقدامات این ستاد در رابطه با اربعین حسینی و ارائه خدمات بهداشتی،‌ درمانی، اسکان و پذیرایی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع)، تصریح کرد: تأمین امنیت زائران در طول سال به ویژه اربعین از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه  قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هزینه زیاد سفر به عراق، تصریح کرد: باید مشکلات بین دولت عراق و ایران در حوزه استفاده از مرزهای زمینی و هوایی مرتفع شود تا زائران امام حسین(ع) بدون کمترین دغدغه به عراق سفر کنند.

وی با بیان اینکه سفر به عتبات عالیات باید ارزان و آسان شود، اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانمند، جهت بازسازی و توسعه عتبات عالیات باید تدبیر شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه جانمایی مکان ادرای برای این ستاد در استان ضرورت دارد، گفت: استاندار مازندران و فرماندار ساری برای تحقق این مهم پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به کارنامه خوب ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان اشاره کرد و گفت: پاکدستی و درستکاری دست اندرکاران این ستاد و موکب‌های اربعین باید مورد توجه باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.